Informace k nákupu
Při nákupu zboží by Vás mohli zajímat následující informace:
1) STAV ZBOŽÍ - u našeho zboží vždy najdete popis jeho stavu. Především nošené oblečení důkladně kontrolujeme a případné vady zapisujeme společně se stavem zboží do jeho popisku. Níže naleznete vysvětlení k jednotlivému rozdělení
- NOVÉ S VISAČKOU / NOVÉ BEZ VISAČKY - nové zboží u kterého ve většině případech je i visačka, občas se může stát, že je zboží bez visačky, například při rozdělení z multipacku
- VELMI DOBRÝ - zboží je nošené, ale bylo o něj řádně pečováno, zboží nemá viditelné vady
- DOBRÝ - zboží může mít vady, např. flek, povolený šev, odřené kolena aj.
Prosím vezměte na vědomí, že nošené zboží může mít vlivem praní světlejší potisk či lehký prací žmolek. Jako vadu toto uvádíme pouze v případě, kdy je daný jev výrazný a může narušit celkový dojem z produktu. Oblečení může taktéž mít popsané cedulky jménem předchozího majitele, či polepené samolepkou se jménem. Z naší zkušenosti jdou tyto cedulky většinou jednoduše odstranit.
2) VELIKOST - u zboží je vždy uvedená velikost. Jedná se o velikost, která je daná výrobcem oblečení. U nového zboží se jedná o klasické konfekční velikosti. U nošeného zboží uvádíme kromě velikosti ještě jeden rozměr a to celkovou délku produktu. Je to z toho důvodu, že daná věc se mohla vlivem praní a sušení zmenšit, proto prosím vždy kontrolujte kromě velikosti i délku, aby Vašemu dítěti věc perfektně seděla. V případě potřeby dalších rozměrů dané věci nám můžete napsat přes kontaktní formulář. Jak věci měříme?
3) DORUČENÍ ZBOŽÍ - při objednávce si můžete zvolit doručení zboží na výdejní místo. Využíváme služeb Zásilkovny a Balíkovny. Zpravidla zboží odesíláme druhý pracovní den po vytvoření objednávky. Možnost osobní odběr slouží převážně při rezervaci zboží, nebo je možné osobní předání v Berouně, či blízkém okolí po předchozí domluvě.
4) (NE)REZERVACE ZBOŽÍ - zboží v košíku není rezervované, tedy ve stejnou chvíli může mít stejné zboží v košíku více nakupujících. Rezervovaným se stává až v momentě dokončení objednávky. Doporučujeme tedy s nákupem neotálet. Pokud by jste po vytvoření objednávky ještě chtěli pokračovat v nákupu, můžete vytvořit další objednávku. Objednávky vytvořené do 2 hodin Vám můžeme sloučit do jedné. V takovém případě zvolte osobní odběr a do poznámky napište: Prosím sloučit s č. objednávky ............. Pokud si zboží objednáte, ale čekáte ještě například na zboží z následujícího vkladu, stačí u vytvořené objednávky zadat poznámku "Rezervace" a uhradit jako obvykle. U dalších objednávek pak stačí zadat "osobní odběr" a poznámku rezervace (případně uvést číslo objednávky se kterou si přejete zboží sloučit). Zboží pak u nás bude čekat až do doby, kdy nám dáte pokyn k expedici (stačí nám zaslat email na info@skandikids.cz).
5) VRÁCENÍ ZBOŽÍ - v případě, že zboží nesplní Vaše očekávání, můžete nenošené a neprané oblečení do 14 dní vrátit. V takové případě prosíme o zaslání informace emailem na adresu info@skandikids.cz. Do předmětu uveďte "VRÁCENÍ ZBOŽÍ (č. objednávky ................)". My Vám následně odešleme k pokyny k vrácení. Po přijetí a kontrole zboží Vám bude zaslána částka za vrácené zboží na stejný účet, ze kterého bylo zboží placeno.